اعتراف ميكنم وقتي بچه بودم فكر ميكردم خواهرزاده به دختر ميگن، برادرزاده به پسر!!!! خو بچه بودم ديگه قاطي ميكردم اين دو تارو!
البته الانم بعضي وقتا اشتباه ميكنم ولي به رو خودم نميارم~_~