اصفهانیای تخصص عجیبی تو خلاصه نویسی دارن!
مثلا به جای اینکه بگن میدوی میری فلان کارو انجام میدی و سریع برمی گردی همین جا از یه کلمه استفاده می کنن:
" اومدیا"!!!!