اصفهانیای تخصص عجیبی تو خلاصه نویسی دارن!
مثلا به جای اینکه بگن میدوی میری فلان کارو انجام میدی و سریع برمی گردی همین جا از یه کلمه استفاده می کنن:
" اومدیا"!!!!
مثلا به جای اینکه بگن میدوی میری فلان کارو انجام میدی و سریع برمی گردی همین جا از یه کلمه استفاده می کنن:
" اومدیا"!!!!
+ نوشته شده در ساعت توسط مـــســتر آرامیــــــس
|