آخی....یه زمانی هم میرسه که به اونایی که بین سالهای 1460تا 1470متولد
میشنم میگن دهه شصتی!...اومیدوارم اوناهم به باحالی دهه شصتیای 1300 باشن
.!..
روحمون شاد و یادمون گرامی!
+ نوشته شده در ساعت توسط مـــســتر آرامیــــــس
|
آخی....یه زمانی هم میرسه که به اونایی که بین سالهای 1460تا 1470متولد
میشنم میگن دهه شصتی!...اومیدوارم اوناهم به باحالی دهه شصتیای 1300 باشن
.!..
روحمون شاد و یادمون گرامی!