آخی....یه زمانی هم میرسه که به اونایی که بین سالهای 1460تا 1470متولد میشنم میگن دهه شصتی!...اومیدوارم اوناهم به باحالی دهه شصتیای 1300 باشن .!..
روحمون شاد و یادمون گرامی!