اقا به یه دختره شماره دادم. زنگ زده میگه از چیه من خوشت امده ک شماره دادی؟
منم گفتم از صداقتت ورفتار خوبت و از خانواده ت و از اعتقاداتت. خخخخخخخخخخ
خب ای کیو من که کلا 30 ثانیه با تو اشنا شدم باید از چی خوشم میومد؟؟؟//
منم گفتم از صداقتت ورفتار خوبت و از خانواده ت و از اعتقاداتت. خخخخخخخخخخ
خب ای کیو من که کلا 30 ثانیه با تو اشنا شدم باید از چی خوشم میومد؟؟؟//
+ نوشته شده در ساعت توسط مـــســتر آرامیــــــس
|